Atypical viewing position effect in developmental dyslexia: A behavioural and modelling investigation - Université Grenoble Alpes Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Cognitive Neuropsychology Année : 2021

Atypical viewing position effect in developmental dyslexia: A behavioural and modelling investigation

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
valdois21_author.pdf (672.23 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03582350 , version 1 (23-11-2022)

Identifiants

Citer

Sylviane Valdois, Thierry Phénix, Mathilde Fort, Julien Diard. Atypical viewing position effect in developmental dyslexia: A behavioural and modelling investigation. Cognitive Neuropsychology, 2021, pp.1-17. ⟨10.1080/02643294.2021.2004107⟩. ⟨hal-03582350⟩
61 Consultations
80 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More