Individual differences in the development of children’s arithmetic fluency from grades 2 to 3. - Université Grenoble Alpes
Article Dans Une Revue Developmental Psychology Année : 2021

Individual differences in the development of children’s arithmetic fluency from grades 2 to 3.

Chang Xu
Jo-Anne Lefevre
Sheri-Lynn Skwarchuk
Sabrina Di Lonardo Burr
Anne Lafay
Judith Wylie
Helena Osana
Heather Douglas
Erin Maloney
Victoria Simms
Fichier principal
Vignette du fichier
Xu%20et%20al.%202021%20Dev%20Psych.pdf (461.46 Ko) Télécharger le fichier
Origine Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03377003 , version 1 (06-01-2025)

Identifiants

Citer

Chang Xu, Jo-Anne Lefevre, Sheri-Lynn Skwarchuk, Sabrina Di Lonardo Burr, Anne Lafay, et al.. Individual differences in the development of children’s arithmetic fluency from grades 2 to 3.. Developmental Psychology, 2021, 57 (7), pp.1067-1079. ⟨10.1037/dev0001220⟩. ⟨hal-03377003⟩
39 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

More