Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Article dans une revue

Correction: Striving for Excellence Sometimes Hinders High Achievers: Performance-Approach Goals Deplete Arithmetical Performance in Students with High Working Memory Capacity

Type de document :
Article dans une revue
Liste complète des métadonnées

http://hal.univ-grenoble-alpes.fr/hal-02096250
Contributeur : Nicolas Bochard <>
Soumis le : jeudi 11 avril 2019 - 11:09:40
Dernière modification le : vendredi 19 juin 2020 - 10:10:06

Lien texte intégral

Identifiants

Collections

Citation

Marie Crouzevialle, Annique Smeding, Fabrizio Butera. Correction: Striving for Excellence Sometimes Hinders High Achievers: Performance-Approach Goals Deplete Arithmetical Performance in Students with High Working Memory Capacity. PLoS ONE, Public Library of Science, 2015, 10 (10), pp.e0141276. ⟨10.1371/journal.pone.0141276⟩. ⟨hal-02096250⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

228