Activity types and child-directed speech: a comparison between French, Tunisian Arabic and English

Type de document :
Article dans une revue
Canadian Journal of Linguistics / Revue canadienne de linguistique, University of Toronto Press, 2018, 63 (4), pp.633-666
Liste complète des métadonnées

http://hal.univ-grenoble-alpes.fr/hal-02005492
Contributeur : Cédric Batailler <>
Soumis le : lundi 4 février 2019 - 10:39:18
Dernière modification le : jeudi 7 février 2019 - 17:26:27

Identifiants

  • HAL Id : hal-02005492, version 1

Collections

Citation

Ludivine Glas, Caroline Rossi, Rim Hamdi-Sultan, Cédric Batailler, Hacène Bellemmouche. Activity types and child-directed speech: a comparison between French, Tunisian Arabic and English. Canadian Journal of Linguistics / Revue canadienne de linguistique, University of Toronto Press, 2018, 63 (4), pp.633-666. 〈hal-02005492〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

7